موفقیت خود را مدیون کانون هستم

هم‌زمان بابیست و پنجمین دوره هفته کتاب وکتاب‌خوانی داود امیریان نویسنده نام‌آشنای حوزه کودک و نوجوان میهمان کودکان و نوجوانان مرکز جغتای بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، داوود امیریان نویسنده معاصر کشور و صاحب بیش از ۲۵ اثر ادبی در نشست صمیمی با اعضای مرکز فرهنگی هنری جغتای شرکت کرد.

مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: امیریان متولد ۱۳۴۹ در شهر کرمان است که در حوزه کودک و نوجوان آثار ارزشمندی از خود به جای گذاشته و توانسته یکی از پنج نویسنده برتر ادبیات دفاع مقدس در کشور باشد.

نویسنده کتاب «حلزون من گم‌شده است» ضمن اظهار خرسندی از حضور دوباره خود در مراکز فرهنگی هنری کانون گفت: از سال ۱۳۶۹ نویسندگی را با نوشتن خاطرات جبهه به طور حرفه‌ای آغاز کردم و خاطرات به یادماندنی از آن دوران در ذهنم بر جای مانده است.

امیریان در این نشست صمیمی از بهترین خاطرات خود در کانون شماره ۲۰ تهران گفت و اظهار داشت که موفقیت خود را در حوزه نویسندگی مدیون تلاش مربیان کانونی می‌داند. او از نحوه نگارش کتاب «گردان قاطرچی‌ها» تا «دوستان خداحافظی» نمی‌کنند برای بچه‌ها سخن گفت.

از جمله کتاب‌هایی که از این نویسنده توسط کانون منتشر شده است می‌توان به گردان قاطرچی‌ها، دوستان خداحافظی نمی‌کنند، بهشت منتظر می‌ماند، حلزون من گم شده است اشاره کرد.

بیان خاطرات شیرین جنگ از زبان نویسنده کتاب «گردان قاطرچی‌ها» و امضای کتاب توسط او، یک روز به یاد ماندنی را در ذهن اعضای کودک و نوجوان مرکز جغتای حک کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =