جمع آوری اقلام فرهنگی برای کودکان زلزله زده

۳ مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقلام فرهنگی هم‌چون کتاب، لوازم التحریر و اسباب بازی برای کودکان مناطق زلزله زده غرب کشور جمع آوری می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، منیر صادقی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع زلزله مهیب شامگاه ۲۱ آبان ۱۳۹۶در استان کرمانشاه  و به منظور ارایه خدمات فرهنگی، هنری به کودکانی که در این فاجعه انسانی آسیب روحی دیده‌اند، ستاد امداد فرهنگی در کانون  پرورش فکری تشکیل شد.

صادقی خاطر نشان کرد: برهمین اساس کانون خراسان شمالی هم با انتشار فراخوانی برای جمع آوری اقلام فرهنگی از مردم نوع‌دوست  و مهربان استان دعوت کرد تا هدایای فرهنگی خود را هم‌چون کتاب، بازی ، سرگرمی و لوازم التحریر به مرکز فرهنگی هنری شماره یک بجنورد وهمچنین مراکز شیروان و بجنورد تحویل دهند.

وی با بیان این که مربیان متقاضی برای ارائه خدمت به کودکان زلزله زده هم طی روزها ی آینده عازم کرمانشاه می شوند، خاطر نشان کرد: مربیان کانون پرورش فکری با اجرای فعالیت هایی مثل قصه گویی، بازی و سرگرمی ، شعرخوانی و اجرای نمایش عروسکی  تلاش می کنند تا آلام روحی کودکان را در مناطق زلزله زده کاهش داده و  امید به زندگی را به این عزیزان هدیه خواهند کرد.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  طی ۳۰ سال گذشته همواره در پی وقوع حوادث و بلایای طبیعی ضمن حضور در این مناطق تلاش کرده ‌تا از آلام و دردهای کودکان و نوجوانان به عنوان آسیب‌پذیرترین اقشارجامعه در مقابل این مصیبت‌ها بکاهد.

 انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری کانون در قالب امدادرسانی فرهنگی در حوادث رودبار، قائن، گلستان، آوج، بم، آذربایجان شرقی، منطقه زیرکوه خراسان جنوبی و بوشهر در سال‌های نه‌ چندان دور تاثیر زیادی در بهبود روحیه کودکان و نوجوانان آسیب ‌دیده این مناطق داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =