ایستگاه مطالعه‌  در شهرستان بستک راه‌اندازی شد

هم‌زمان با هفته کتاب و کتابخوانی ایستگاه مطالعه‌ی چهارشنبه‌ها با کتاب به همت کانون پرورش فکری بستک و دیگر سازمان‌های فرهنگی در این شهرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، فاطمه رشید مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری کانون بستک گفت: ایستگاه مطالعه چهارشنبه ها با کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مردم ، مسئولین و اعضای کانون پرورش فکری استارت خورد .

در این برنامه شهاب‌الدین بادروج رئیس ستاد هفته کتاب و کتابخوانی و رئیس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان در این خصوص اظهار داشت: این برنامه در جهت اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نهادینه کردن این مهم و با شعار چهارشنبه ها با کتاب برگزار شد و امیدواریم در هفته های آینده بتوانیم با حضور پر شور مردم و قشر کودک و نوجوان در این برنامه مفید در پیشرفت همه جانبه شهرستان و کشور تلاش کنیم .

در پایان اعضای کانون پس از مطالعه در فضای سبز پارک در مورد کتاب‌های خود بحث و گفتگو کردند. و از اینکه روزی متفاوت و در فضای آزاد به مطالعه پرداخته بودند شاد و خوشحال بودند.

این برنامه با همت شورای اسلامی شهر بستک ،اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد .

گفتنی است ایستگاه مطالعه قرار است چهارشنبه هر هفته به همت کانون پرورش فکری و نهاد کتابخانه‌ها در فضای باز و برای عموم مردم برگزارشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =