مربیان کتاب‌خانه‌های سیار کانون به کرمانشاه اعزام شدند

اعزام مربیان کتاب‌خانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناطق زلزله‌زده‌ی غرب کشور با هدف امدادرسانی فرهنگی از صبح روز 29 آبان آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهناز فتاحی مدیر منطقه‌ای ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان مناطق زلزله‌زده غرب کشور با بیان این خبر افزود: با توجه به اعلام قبلی، گروهی از همکاران و مربیان فرهنگی هنری استان‌های همجوار کرمانشاه از روز ۲۹ آبان تا ۳ آذر در مناطق زلزله‌زده حضور خواهند داشت.

به گفته‌ی وی فرهاد مینایی و احمد عسگری از کانون استان همدان، جعفر گل‌محمدی، جعفر کوچکی و علی پیمایی از کانون استان ایلام و سیروان اسدی و یوسف ملکی از کانون استان کردستان قرار است در کنار وحید خسروی و محمدجواد میرزایی مربیان کانون استان کرمانشاه در جمع کودکان و نوجوانان به قصه‌گویی، اجرای نمایش و... بپردازند.

سرپرست کانون استان کرمانشاه توضیح داد: سرپل ذهاب، روستاهای بخش ازگله و شهر ثلاث (مناطق بین این دو شهر) تحت پوشش فعالیت‌های مربیان سیار کانون در قالب طرح امداد فرهنگی مناطق زلزله‌زده‌ی غرب کشور قرار می‌گیرند.

فتاحی با اشاره به درخواست‌های فراوان مربیان کانون سراسر کشور برای اعزام به منطقه توضیح داد: در مرحله نخست تصمیم گرفته شد تا از مربیان استان‌های همجوار و هم‌زبان استفاده شود و در مراحل بعد از ظرفیت‌های دیگر استان‌های کشور به منظور تغییر مربیان و جایگزین کردن آن‌ها با نیروهای تازه نفس استفاده خواهد شد.

مدیر منطقه‌ای ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان مناطق زلزله‌زده غرب کشور در پایان یادآور شد: مربیان کانون علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری، هدایای فرهنگی را بین کودکان و نوجوانان توزیع می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =