تعامل و همکاری سایر سازمان ها با کانون پرورش فکری

فرماندار خوانسار هم زمان با هفته کتاب از فعالیت های متنوع مرکز شمار 1 خوانسار بازدید و در جمع اعضای مرکز حاضر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،هم زمان با هفته کتاب سید حسن شفعتی فرماندار شهرستان خوانسار از فعالیت های مرکز شماره یک کانون در این شهرستان بازدید کرد.

در این دیدار صمیمانه فرماندار شهرستان با جمعی از اعضای کتاب خوان و فعال دیدار کرد و از نزدیک با فعالیت های متنوع کانون آشنا شد. شفعتی با تشکر از تلاش های مربیان مراکز خوانسار گفت: شما با نسلی مواجه هستید که آینده این شهرستان و کشور را خواهند ساخت و قطعا برنامه های مختلف کانون در آینده زندگی این کودکان و نوجوانان تاثیرات مهم و اساسی خواهد داشت.

وی بر تعامل هرچه بیشتر سایر سازمان های فرهنگی شهرستان با مراکز شماره 1 و 2 کانون در خوانسار تاکید کرد و افزود: امیدوارم با افزایش تعامل ها، کودکان و نوجوانان بتوانند از ظرفیت های کانون در جهت پرورش فکر و خلاقیت و بروز استعدادهای مختلف خود بهره ببرند.

سعیدی مسوول مرکز شماره 1 خوانسار نیز ضمن تشکر از توجه فرماندار به کانون گفت: کانون پرورش فکری با سابقه ای درخشان و قدیمی همواره مورد اعتماد خانواده ها بوده و فعالیت های 40گانه ای را در بخش های فرهنگی،هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان برگزار می کند.

وی ادامه داد: در ایام هفته کتاب نیز برنامه های مختلفی با موضوع کتاب و کتاب خوانی برای اعضای مرکز برگزار شد و این گونه فعالیت ها در طول سال نیز با محوریت کتاب همواره برگزار می شود و در ایام هفته کتاب با حضور نویسندگان محلی با قوت بیشتری انجام شد.

در ادامه فرماندار با اعضای نوجوان مرکز دیدار کرد و اعضا پیشنهادات و درخواست های خود را به منظور افزایش و ارتقا سطح فعالیت ها و برنامه های مرکز با فرماندار مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =