برگزیدگان مسابقه‌های کتاب و کتاب‌خوانی استان خوزستان معرفی شدند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برترین کودکان و نوجوانان و مربیان کانونی شرکت کننده در مسابقه‌های کتاب و کتاب‌خوانی را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، در بخش "معرفی کتاب اعضا به‌صورت مجازی" هیئت‌داوران، ترنم علیپور از رامهرمز، غزل موسوی از مسجدسلیمان، یگانه توکلی فرد از بهبهان، ساجده محسنی از هندیجان و محمد جوانمردی از ماهشهر را به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی کردند.

در بخش "طراحی پوستر کتاب و کتاب‌خوانی" نیز زهرا کیکاووسی از امیدیه، فرزانه رضایی از ماهشهر و مهدی الکعبی از آبادان رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

کار مشترک نسرین بازیانی و فاطمه حسن نسب مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهبهان نیز در بخش "اقدام پژوهی مربیان" با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی از سوی هیئت‌داوران به‌عنوان اقدام پژوه برتر معرفی شدند.

بر اساس این گزارش لیلا قنواتی فرد کارشناس رابط کتاب‌خوانی کانون استان خوزستان پیرامون برترین اعضا کتاب‌خوان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در سال 1396 نیز گفت: نیاز شکری نسب از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک بهبهان، روزبه قنواتی از مرکز فرهنگی هنری کانون هندیجان، فردوس خزاعلی از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 4 آبادان, محمدحسین حصاوی از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 4 خرمشهر و فاطمه نرجس قلاوند از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 3 اندیمشک توانستند با بیشترین آمار مطالعه کتاب و حضور در فعالیت‌های کتاب محور اعضا برگزیده کتاب‌خوان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان شوند.

وی پیرامون برگزیدگان بخش طرح‌های کتاب‌خوانی مربیان نیز اظهار کرد: در این بخش خدیجه مختبا از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 3 اندیمشک با طرح سیمرغ سی کتاب تا رسیدن به قله دانایی، پریسا سرداری از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 4 آبادان با طرح شهر به شهر، مهرناز شهرکی از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 3 اهواز با طرح چمدان کتاب، منصوره محمدی از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک امیدیه با طرح سینما کتاب و فاطمه جوکاری از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 3 بهبهان با طرح تانگرام کتاب حائز رتبه‌های برتر شدند.

قنواتی یادآور شد: اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان شرکت‌کننده در مسابقه‌های کتاب و کتاب‌خوانی با ارائه 57 اثر در بخش " طرح‌های کتاب‌خوانی مربیان"، 19 اثر در بخش"طراحی پوستر کتاب و کتاب‌خوانی"، 69 اثر در بخش مسابقه "معرفی کتاب اعضا به‌صورت مجازی" و 10 اثر در بخش "اقدام پژوهی مربیان" با یکدیگر رقابت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =