ویژه برنامه هفته کتاب

مربیان مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ، به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی یک ویژه برنامه برای فرزندان پرسنل لشگر 16 زرهی قزوین اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، در تاریخ 29 آبان 96، مربیان مرکز فرهنگی و هنری مجتمع برای بچه‌های پرسنل لشگر 16 زرهی قزوین یک ویژه برنامه مناسبتی اجرا کردند.

در این برنامه که در سالن همایش مدرسه شهید صفوی واقع در مجتمع مسکونی لشگر 16 زرهی اجرا شد، بیش از 52 کودک و نوجوان به همراه شماری از خانواده ها حضور داشتند.

تلاوت قرآن مجید، مسابقه نقاشی، معرفی سوره هایی از قرآن مجید که درباره زندگی پیامبران است، قصه گویی، معرفی شخصیت(نویسندگان مشهور کتاب‌های کودک و نوجوان، معرفی بچه‌های کتاب‌‎خوان و تقدیر از آن‌ها از جمله فعالیت‌هایی بود که در این برنامه اجرا شد.

در پایان این برنامه، مربیان کانون با اهدای کتاب‌هایی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کتابخانه این مجتمع مسکونی، بچه‌ها را با تولیدات کانون بیشتر آشنا کردند.

معرفی بیشتر کانون به بچه ها و زمینه سازی برای برخورداری شمار بیشتر آنها از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون از اهداف این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =