کد خبر: 274675
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
ساخت کتاب های یک صفحه ای

اعضای مرکز شماره ۲ بجنورد در قالب یک فعالیت گروهی به همراه والدین خود اقدام به ساخت کتاب های یک صفحه ای کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی این برنامه به منظور آشنایی خانواده با فعالیت ها و برنامه های مرکز شماره ۲ بجنورد به اجرا در آمد.

«ملیحه بیابانی» مسئول این مرکز فرهنگی هنری با اعلام این خبر، گفت: یکی دیگر از اهداف این برنامه ترویج مطالعه بویژه بین اعضای خانواده بود، به همین منظور از خانواده ها دعوت به عمل آمد تا در این کارگاه شرکت کنند و به صورت گروهی دست به ساخت یک کتاب یک صفحه ای نمایند.

وی با تأکید بر اینکه پیش از این نیز به منظور پایدار سازی اعضا برنامه هایی با حضور والدین به اجرا در آمده بود، عنوان کرد: در این برنامه ابتدا کتاب هایی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت و بعد از مطالعه گروهی ، خلاصه نویسی و ساخت کتاب انجام شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در این مرکز فرهنگی و هنری فعالیت های زیادی بر مبنای کتاب های موجود در مرکز انجام می شود ولی تا زمانی که خانواده هم راستا با فعالیت های انجام شده نباشند بازخورد لازم کسب نمی شود.

وی آشنایی خانواده ها با کتاب های موجود در مرکز را از جمله اهمیت های اجرای چنین طرح هایی دانست و افزود: با توجه به اینکه این مرکز به تازگی آغاز به کار نموده است والدین آشنایی چندانی از کتاب های موجود در مرکز ندارند ولی با اجرای برنامه هایی از این دست خانواده ها به صورت میدانی کتاب ها را مورد بررسی قرار می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =