کد خبر: 274676
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
بازدید 618
روزهایی پر از شور و تلاش در مرکز آوج

در روزهای اخیر، مرکز فرهنگی و هنری آوج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای چند ویژه برنامه، در کنار اعضا و بچه های خوب این شهرستان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، اجرای برنامه های هفته کتاب، همایش هم‌دردی با کودکان زلزله زده و سوگواره ای برای حضرت امام رضا(ع)، ویژه برنامه های مرکز فرهنگی و هنری آوج در روزهای اخیر بود.

در پی رخداد زلزله در غرب کشور،21 عضو مرکز آوج برای ابراز هم‌دردی با هم‌سالان زلزده زده خود در این مرکز گرد هم آمدند.در این برنامه اعضا در کارگاه ادبی برای دوستان رنج‌کشیده خود پیام هم‌دردی و تسلیت نوشتند و در نامه هایی به خداوند مهربان، برای همه بچه های دنیا، آرزوی سلامتی و امنیت کردند.

این مرکز هم چنین در تاریخ 27 آبان 96، مراسم سوگواره ای برای حضرت امام رضا(ع) برگزار کرد.دراین مراسم شماری از مسوولان شهرستان آوج هم حضور داشتند.تلاوت قرآن مجید، سرود ملی، اجرای سرود، مرثیه خوانی، معرفی شخصیت، حدیث خوانی و معرفی وقایع از فعالیت‌های این برنامه بود که 47 عضو کودک و نوجوان مهمان آن بودند.

هم‌چنین به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، این مرکز طرح «کاروان کتاب» را با همکاری آموزشگاه 13 آبان اجرا کرد.دراین طرح 8 عضو مرکز در مدارس خود کتاب‌های کانون را معرفی کردند و فعالیت روخوانی کتاب و معرفی کتاب را برای هم‌کلاسی‌های خود انجام دادند.

در برنامه دیگر این مرکز به مناسبت هفته کتاب،21  عضو کودک دختر با حضور در مرکز، ازفعالیت‌های مربوط به کتاب، مانند:روخوانی کتاب، معرفی کتاب و بحث کتاب بهره مند شدند.

این مرکز در هفته کتاب و کتاب‎‎‎‎‎‎خوانی، بیشتر فعالیت‌های مربوط به طرح کانون مدرسه را با رویکرد ایجاد انس با کتاب اجرا می‌کند.

گفتنی است، مربیان این مرکز با حضور در دفتر «غلامحسن افتخاری»سرپرست اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) درباره همکاری‌های بیشتر کانون با این دستگاه به رایزنی پرداختند.

مرکز فرهنگی و هنری آوج از سال 63 آغاز به کار کرده و اکنون 812  عضو و20120 جلد کتاب دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =