کتاب، یار مهربان کودکان کار در کانون خراسان جنوبی شد

طرح « از هدیه کتاب تا رسیدن به کانون» ویژه کودکان کار در تعدادی از خیابان‌های بیرجند اجرا شد تا این عزیزان نشانی کانون را بهتر یاد بگیرند و به زودی عضوکتاب‌خانه کانون شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی،  طرح  اهدای کتاب به کودکان کار برای اولین بار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اجرا شد.

 هدف از اجرای این طرح، علاقه‌مند کردن کودکان کار به مطالعه کتاب و دوستی و انس آن‌ها با این گنجینه بزرگ برای رشد و پیشرفت‌شان بود، تا بدانند برای کسب دانایی و دوستی با کتاب باید قدم‌های دیگری بردارند و ساعتی از اوقات فراغت خود را  فارغ دنیای کار با کتاب بگذرانند.

شیوه اجرای طرح هدیه کتاب به کودکان کار به این صورت بود که کتاب‌ها با موضوعات مختلف کودکانه در پاکت‌های زیبا در خیابان‌ها، چهارراه‌ها، بر روی درخت‌ها و مسیر رفت‌وآمد کودکان کار قرار داده شد و از کودکان خواسته شد تا این هدیه را باز کنند.

در همین حال نوشته های روی پاکت،  نشانی مراکز فرهنگی هنری کانون را به کودکان نشان می‌دهد و آنان با در دست داشتن همین پاکت، می‌توانند به صورت رایگان در مراکز فرهنگی هنری عضو شوند و از فعالیت‌های  متنوع فرهنگی، هنری و ادبی کانون بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =