کد خبر: 274686
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
زنگ تفریح با طعم کتاب

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، جشن اهدای کتاب در دبستان «پرستش» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، با همکاری کانون، آموزش و پرورش و نهاد کتابخانه‌های عمومی و با حضور معاون فرمانداری شهرستان، جشن اهدای کتاب در دبستان «پرستش» به مناسبت هفته کتاب برگزار شد.

مرضیه رحمانی مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: این برنامه با هدف افزایش سرانه مطالعه و تشویق دانش‌آموزان به کتاب‌خوانی انجام شد و فرصتی برای تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی شهرستان فراهم آورد تا بتوانند در راستای ترویج فرهنگ مطالعه گام‌های موثری بردارند.

غلام‌رضا بهرام‌پور رییس آموزش و پرورش شهرستان با تاکید به اهمیت کتاب‌خوانی گفت: زندگی زیر چتر علم و آگاهی می‌تواند آن‌قدر شیرین باشد که بتواند تلخی و ناکامی‌ها را از یاد ببرد و شما را نسبت به دیگران متمایز کند. کتاب صادق‌ترین، بی‌توقع‌ترین و مفیدترین رفیق برای هر فرد به حساب می‌آید که با خواندن آن به دنیای افسانه‌ها و قصه‌ها می‌رویم و از تجارب نسل‌های قبل پند می‌گیریم.

در بخش دیگری از این برنامه نشست کتاب‌خوان با حضور اعضای نوجوان و کتاب‌خوان کانون برگزار و کتاب‌هایی چون «آرزوی سوم»، «شاهزاده خانمی در مترو»، «ساچیکو یعنی شادی» به روش کاملاً خلاقانه و در قالب قصه‌گویی توسط مربیان کانونی به آنان معرفی شد.

شایان ذکر است در این مراسم معاون فرمانداری نیز حضور داشت و دانش‌آموزان و اعضای کانون در آیین اهدای کتاب شرکت و کتاب‌هایشان را به مدرسه هدیه و از نمایشگاه کتاب دیدن کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =