پانل های فرهنگی مرکز مجتمع شهرکرد در مدارس

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مجتمع شهرکرد با نصب پانل های فرهنگی در 4 مدرسه تحت پوشش طرح کانون مدرسه فعالیتهای کانون را معرفی می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: اعظم آل معصوم مسئول مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد با تاکید بر تبیین فعالیتهای فرهنگی کانون در میان کودکان و نوجوانان از نصب پانل های معرفی فعالیتهای کانون در 4 مدرسه تحت پوشش کانون مدرسه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه معرفی کتاب، معرفی شاعران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان، تازه های کتاب در این حوزه، مسابقه و سرگرمی از بخشهای مختلف این پانل فرهنگی است افزود: در این پانل سعی می شود با اجرای فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی پرداخته شود.

اعظم آل معصوم: با بیان اینکه دانش آموزان این مدارس نیز از اعضای طرح کانون مدرسه هستند گفت: در این پانل اعضای فعال مدارس در حوزه ی کتابخوانی نیز معرفی می شوند که موجب تشویق و ترغیب این اعضا و دیگر دانش آموزان در راستای کتاب و کتابخوانی می شود.

وی اضافه کرد: گسترش فرهنگ مطالعه، معرفی فعالیت های کانون و جذب و پایدار سازی اعضا از اهداف اصلی این بر نامه ی فرهنگی می باشد و اهدا کتاب به اعضای کتابخوان در این طرح را می توان از جمله موارد تشویقی دیگر این پانل نام برد.

گفتنی است این طرح از آبان ماه سال جاری همزمان با هفته کتاب آغاز و تا اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =