مربیان کتاب‌خانه‌های سیار کانون کردستان به کرمانشاه اعزام شدند

اعزام 2 نفر از مربیان کتاب‌خانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به مناطق زلزله‌زده‌ی غرب کشور با هدف امدادرسانی فرهنگی از صبح روز 29 آبان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی در سخنانی با بیان این خبر افزود: با توجه به اعلام قبلی، گروهی از همکاران و مربیان فرهنگی هنری  استان از روز ۲۹ آبان تا ۳ آذر در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کردند.

به گفته‌ی سیوان اسدی و یوسف ملکی از کانون استان کردستان در کنار وحید خسروی و محمدجواد میرزایی مربیان کانون استان کرمانشاه در جمع کودکان و نوجوانان به قصه‌گویی، اجرای نمایش و... در این روزها پرداختند.

مدیر کل کانون استان کردستان گفت: سرپل ذهاب، روستاهای بخش ازگله و شهر ثلاث (مناطق بین این دو شهر) تحت پوشش فعالیت‌های مربیان سیار کانون در قالب طرح امداد فرهنگی مناطق زلزله‌زده‌ی غرب کشور قرار گرفته اند.

وی افزود:در مرحله نخست تصمیم بر این است تا از مربیان استان‌های همجوارکرمانشاه و هم‌زبان استفاده شود و در مراحل بعد از ظرفیت‌های دیگر استان‌های کشور به منظور تغییر مربیان و جایگزین کردن آن‌ها با نیروهای تازه نفس استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است، مربیان کانون علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری، هدایای فرهنگی را بین کودکان و نوجوانان توزیع می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =