سفر به فضا و کشف اعماق زمین را با کتاب تجربه کنید

کتاب به انسان امکان تجربه کردن می‌دهد، اما نه پیش چشم دیگران، پنهان در یک اتاق، با کتاب می‌توانید به فضا بروید و یا در اعماق زمین اکتشاف کنید.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مژگان بابامرندی در نشست ادبی دوپنجره کانون خرم‌آباد که هم‌زمان با هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: شاید فکر کنید این یک شعار است اما اگر کتاب زیاد بخوانید حتی از شکست هم هراس ندارید، و همواره به ادامه‌ی زندگی امیدوار خواهید بود.  

وی در این نشست که به منظور نقد و بررسی کتاب «فقط بابا می‌تواند من را از خواب بیدار کند» از سوی نوجوانان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان برپا شده بود، افزود: اگر لذت خواندن را با تمام وجود خود احساس کنید دیگر حاضر نیستید هیچ چیزی را با کتاب عوض کنید.

بابامرندی ادامه داد کتاب پنجره‌ای از زندگی را به روی شما باز خواهد کرد که بی‌نهایت وسیع و رنگین، گاهی تلخ و گاهی شیرین است، حتی در مواقعی انسان آن قدر با کتاب یکی می‌شود که به آرزوهایش بدون آن که زحمتی بکشید دست می‌یابد.

این نویسنده حوزه کودک و نوجوان هم‌چنین به اعضای علاقه‌مند به نویسندگی توصیه کرد: نویسنده و شاعر شدن را اگر به چهار بخش تقسیم کنیم سه بخش، خواندن یکی نوشتن است.

نشست ادبی دوپنجره به همت آفرینش‌های ادبی کانون لرستان و با حضور بیش از50 عضو فعال ادبی در مرکز فرهنگی‌هنری شماره پنج کانون خرم‌آباد برگزارشد.

حضور در فروشگاه عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون و شرکت در جشن خرید و امضای کتاب از دیگر برنامه‌های سفر بابامرندی به استان لرستان بود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =