ویژه برنامه‌های مراکز کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در هفته‌ی کتاب و کتاب خوانی(بخش پایانی)

مراکز فرهنگی هنری کانون در سیستان و بلوچستان همراه با اعضا و دانش آموزان ویژه برنامه‌های گوناگونی در هفته‌ی کتاب و کتاب خوانی برگزار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی هنری کانون در استان همراه با اعضا و دانش آموزان ویژه برنامه‌های گوناگونی در هفته‌ی کتاب و کتاب خوانی برگزار کردند.

در هفته‌ای که سپری شد مربیان در مراکز کانون استان شاهد حضور پرشور اعضا و دانش آموزان بودند و در کنار حضور دانش آموزان، مربیان نیز با حضور در مدارس علاوه بر اجرای ویژه برنامه‌های گوناگون برای دانش آموزان، کانون و فعالیت‌های آن را به مخاطبان کودک و نوجوان خود معرفی می‌کردند.

همکاران در این روزها برای بچه‌ها و با کمک خود آنان برنامه‌هایی چون برپایی جشن کتاب و نمایشگاه، معرفی وقایع، معرفی کتاب، اجرای نمایش، مسابقه، تقدیر از اعضای کتاب خوان و بازدید از نمایشگاه‌های شهر را اجرا کردند.

روخوانی کتاب، شعر خوانی، قصه گویی، نقاشی و اهدای کتاب از دیگر برنامه‌های مورد علاقه‌ی مخاطبانی بود که مشارکتی فعال در برگزاری آن داشتند.

مراکز فرهنگی هنری شماره‌ی سه و چهار زاهدان، بنجار، نیمروز، شماره‌ی دو زابل، بزمان، سرباز، بمپور و پستی از جمله مراکزی بودند که در کنار دیگر مراکز استان استقبال پرشوری از هفته‌ی کتاب داشتند.

مرکز پستی و سیار روستایی حوزه‌ی سیستان هم با برپایی ایستگاه‌های کتاب در روستاهای تحت پوشش و برپایی نشست نقد کتاب در این هفته، برای کودکان و نوجوانان روستا برنامه اجرا کردند و در یک برنامه‌ی مشترک به نوجوانان حاضر در کانون اصلاح و تربیت، کتاب اهدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =