کد خبر: 274710
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
برنامه‌های متنوع فرهنگی در هفته کتاب و کتاب‌خوانی

هفته کتاب در مرکز فرهنگی هنری تایباد با برنامه‌های متنوع و جذاب فرهنگی، هنری و ادبی همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان دانش‌آموزان زیادی در این هفته از مرکز کانون بازدید و با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی آن آشنا شدند.

طاهره سیدین مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: برای تشویق دانش‌آموزان به مطالعه بیشتر و تاکید به تمرکز و به‌یاد سپاری مطالب، مسابقه فرهنگی با این موضوع که «جالب‌ترین جمله‌ای که در یک کتاب خوانده‌ای» برگزار شد. در بخش دیگری نیز از دانسته‌ها و آن‌چه در کتاب‌های درسی خوانده‌اند از آنان سوالاتی شد.

مربی مسوول مرکز در ادامه گفت: دانش‌آموزان ضمن تمرین خواندن سرود به صورت گروهی در فعالیت‌هایی چون نقاشی، سفال، بحث کتاب و نمایش فیلم شرکت و از آن لذت بردند.

با مشارکت و همراهی آموزش و پرورش بسته‌های فرهنگی با موضوع «رژیم غذایی سالم برای دانش‌آموزان» بین آنان توزیع و در مورد غذاهای سالم و مضرات غذاهای فست‌فود و خوراکی‌هایی چون قرص‌های شکلاتی، چیپس و پفک به آنان مطالبی ارائه و توصیه‌هایی داده شد.

مربیان همراه پس از دیدن نحوه انجام کار با دانش‌آموزان در مراکز کانون، خواستار استمرار این بازدیدها و شرکت در طرح «کانون مدرسه» شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =