شعر به تعداد خوانندگانش تفسیر می‌شود

شاعر کودک و نوجوان معتقد است هر شعری می‌تواند به تعداد خوانندگانش تفسیر شود و تفسیر هر کسی با فرد دیگری متفاوت باشد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، طاهره شهابی در نشست ادبی دوپنجره کانون سیستان و بلوچستان که به نقد و بررسی کتاب «شبیه صبح خرداد » اثر این شاعر اختصاص داشت با بیان این مطلب گفت: مطالعه و تمرین، دو رکن اساسی موفقیت است.

وی ضمن تشویق بچه‌ها به تلاش در این راه، خوب دیدن، خوب فکر کردن و تحمل دشواری‌های مسیر را از دیگر مصالح مورد نیاز برای موفقیت در شعر و شاعری دانست و افزود: یک هنرمند با استفاده از اتفاق‌هایی، که برای دیگران کم‌اهمیت است می‌تواند اثری هنری خلق کند.

شهابی هم‌چنین الهام گرفتن از اتفاق‌های کوچک برای سرودن شعر را بسیار با اهمیت دانست و در ادامه با بیان خاطراتی از دوران نوجوانی خود و آغاز سرایش شعر، راز موفقیت خود را به کار بستن راهنمایی‌های استادان و حضور در انجمن‌های شعر عنوان کرد.

در ابتدای نشست دوپنجره کانون استان سیستان و بلوچستان اعضای ادبی به خوانش آثار و بیان نقدهای خود در حضور این شاعر پرداختند و در ادامه نیز مدیرکل کانون این استان سخنانی را در اهمیت برپایی این نشست‌ها بیان کرد.

در پایان این نشست که روز 25 آبان 96 در  زاهدان برگزار شد، شهابی به همراه اعضا و مربیان در محوطه‌ی مجتمع کانون این استان نهالی به یاد برپایی نشست دو پنجره کاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =