ویژه برنامه« هم قصه، هم کتاب »به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی

با همکاری مراکز فرهنگی و هنری البرز و شریفیه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در هفته کتاب و کتاب‌خوانی ، ویژه برنامه «هم قصه ، هم کتاب» در روستای پیریوسفیان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، در تاریخ 29 آبان 96،مراکز فرهنگی و هنری شریفیه و الوند یک ویژه برنامه با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان البرز و بخشداری مرکزی البرز برگزار کردند.

در این برنامه که با عنوان«هم قصه، هم کتاب»در دو نوبت در روستای پیریوسفیان برگزار شد، فعالیت‌های متنوعی برای تشویق بچه‌های این روستا به انس با کتاب و کتاب‌خوانی اجرا شد.

قصه‌گویی، اجرای موسیقی، اجرای نمایش «عمو حمید و دایی مهربان»(با مفاهیم آموزشی)، شعرخوانی، مسابقه و معرفی کتاب از جمله فعالیت‌هایی بود که مربیان و اعضای برگزیده این دو مرکز، در این برنامه اجرا کردند.

در ادامه اهالی و دانش‌آموزان کتاب‌خوان این روستا، با حضور «صدیقه ربیعی» بخشدار بخش مرکزی البرز و دیگر مسوولان  این شهرستان موردتقدیر قرار گرفتند.

خرید کتاب‌های کانونی توسط بخشداری و اهدا به دانش آموزان این روستا، برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب و قصه‌گویی یک پدربزرگ روستایی از بخش‌های دیگر این برنامه بود که در دو نوبت برای دوره اول و دوره دوم دبستان اطهر اجرا شد . 

گفتنی است، پیر یوسفیان، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان البرز در استان قزوین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =