کد خبر: 274727
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
یار مهربان من

مرکز فرهنگی هنری تربت‌حیدریه در هفته کتاب و کتاب‌خوانی، دومین جشن«یار مهربان من» را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، یکی از فعالیت‌های اصلی در امر کتاب و کتاب‌خوانی، روخوانی کتاب است که این روزها تکراری بودن کتاب‌ها و نبود منابع کافی در این حوزه، دغدغه مربیان کانون شده است. لذا مرکز فرهنگی هنری تربت‌حیدریه برای این معضل چاره‌ای اندیشید.

راحله فرستاده مربی مسوول مرکز در این‌باره گفت: گاهی مشاهده می‌شود که کتاب‌های موجود در مراکز دیگر پاسخ‌گوی نیاز اعضای نوجوان نیست، برای رفع این مشکل جشن کتاب با همکاری مربیان مرکز و اعضا برگزار شد که با استقبال خوبی همراه شد.

مربی مسوول مرکز در ادامه گفت: اعضای مرکز با مشورت و همراهی مربی ادبی کتاب‌هایی را برای اهدا به کتابخانه مرکز انتخاب و خریداری کرده بودند و در روز جشن، ضمن معرفی کتاب‌هایشان و روخوانی بخشی از آن، متنی به یادگار بر روی آن نوشتند و به مربی ادبی تحویل دادند تا پس از ثبت در قفسه امانت کتاب گذاشته شود.

در بخش دیگری از این مراسم، با توجه به اینکه ۲۹ آبان‌ماه سالروز درگذشت شاعر بنام معاصر منوچهر آتشی‌ بود، ویژگی‌های شخصیتی و آثار او به اعضا معرفی شد.

گفتنی است؛ جشن «یار مهربان من» برای دومین بار در مرکز فرهنگی هنری تربت‌حیدریه برگزار و کتاب‌هایی که در این مرحله توسط اعضا به کتابخانه اهدا شد در حوزه ادبیات معاصر فارسی و برگزیده‌ای از بهترین مجموعه‌های شعرها و داستان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =