نقد و بررسی کتاب"وقتی مژی گم شد" به قلم حمید رضا شاه آبادی

مراسم نقد و بررسی کتاب"وقتی مژی گم شد" به قلم حمید رضا شاه آبادی درکانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ، هشتمین نشست نقد کتاب "دوپنجره"، برگزار شد و  اعضای نوجوان کارگاه‌های ادبی استان  یک روز پر خاطره  و فراموش نشدنی را در کنار هم گذراندند.

با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط مرکز آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون استان و میزبانی صمیمانه همکاران مرکز شماره 3 زنجان ، 90 نفر از اعضای کارگاه‌های ادبی مراکز شماره 1، 2، 3، 4، مجتمع و علوم و نجوم در کانون پرورش فکری استان زنجان برگزار شد.

 این برنامه به دلیل بیماری آقای شاه آبادی بدون حضور ایشان برگزار گردید. بعد از صحبت با اعضاء و توضیح راجع به عدم حضور نویسنده و انتقال پیام ایشان، اعضاء با کمک مربیان ادبی به نقد کتاب "وقتی مژی گم شد " پرداختند و با ارائه‌ی سوالاتی برنامه را ادامه دادند.

 محور سوالات  این بخش را نیز اتفاق‌ها و هیجان‌های مربوط به آن، سوژه کتاب، شخصیت پردازی و ملموس بودن آنها، عنوان کتاب و تصویر روی جلد و غیره تشکیل می داد و مربیان تجارب خود را در این زمینه با اعضا به اشتراک گذاشتند.

در اواسط برنامه  طبق هماهنگی که از قبل انجام گرفته بود، از طریق تماس تلفنی گفتگوی کوتاه دو طرفه برقرار شد و شرکت کنندگان برای ایشان آرزوی بهبودی کردند.

بخش دوم برنامه به اثرخوانی چند نفر از اعضای  نوجوان کارگاه‌های ادبی اختصاص داشت.  مربیان ادبی و اعضا دست به دست هم دادند تا دو پنجره‌ای  خاطره ساز اجرا کنند.

پایان بخش برنامه ها اهدای جوایز به اعضاء برای دلنوشته های مربوط به عاشورا بود که در برنامه همایش آب و آفتاب درمهر ماه اجرا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =