افتتاح مراکز عرضه‌ی محصولات فرهنگی هنری کانون در 4 شهر استان خوزستان

مراکز عرضه‌ی محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در 4 شهر استان خوزستان با حضور مسئولین استانی و شهری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، 4 مرکز عرضه‌ی محصولات فرهنگی هنری کانون در شهرهای رامهرمز، دزفول، اندیمشک و ملاثانی با عرضه‌ی کتاب، بازی و سرگرمی و نوشت‌افزار ایرانی اسلامی فعالیت خود را آغاز کردند.

فرماندار شهرستان رامهرمز در مراسم آغاز به کار نمایشگاه و فروشگاه دائمی عرضه محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: به‌عنوان فرماندار، بیشترین حضور را در برنامه‌های کانون داشتم و این به خاطر اهمیت جایگاه پرورش کودکان و نوجوانان برای ساختن ایرانی آباد است.

عبدالرضا احسانی نیا افزود: معتقد هستم برنامه‌های بلندمدت ما در فرمانداری برای ساختن ایران اسلامی باید به روی کودکان باشد.

وی با تأکید بر این‌که مباحث فرهنگی اساس بنیان یک شهر، منطقه و کشور است و ما باید از دوران کودکی و طفولیت کار فرهنگی را برای بچه‌ها شروع کنیم خاطرنشان کرد: یک مرکز فرهنگی و هنری کانون برای جامعه کودک و نوجوان شهرستان رامهرمز کم است و ما از مسئولین کانون می‌خواهیم که شرایط راه‌اندازی دومین مرکز کانون در این شهرستان را فراهم کنند و ما در این راه در بحث اعتبارات و مکان این نهاد فرهنگی تأثیرگذار را حمایت خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: جامعه‌ای پیشرفت خواهد کرد که بچه‌هایی پرسشگر و معتقد به باورهای دینی داشته باشد زیرا که دین اسلام دین عمل است.

غلامرضا شنبدی افزود: ما در کانون به دنبال تربیت کودکان و نوجوانانی متعهد، متفکر، خلاق، مطالبه گر و افرادی هستیم که بتوانند در جامعه تأثیرگذار باشند است.

وی تأکید کرد: ارتباط مسؤولین شهرستان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌تواند در روند رو به رشد فعالیت‌های این نهاد فرهنگی مؤثر باشد.

این مدیرکل فرهنگی با اشاره به این‌که امروز شاهد افتتاح 4 فروشگاه عرضه‌ی محصولات فرهنگی هنری کانون در شهرهای رامهرمز، ملاثانی، دزفول و اندیمشک هستیم یادآور شد: این مراکز در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده از کالاهای ملی، حمایت از تولیدات داخلی و بسترسازی برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است و در آینده نزدیک نیز این مراکز را گسترش خواهیم داد.

بر اساس این گزارش فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون در شهرستان ملاثانی نیز با حضور فرماندار شهرستان باوی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، شهردار، رئیس آموزش و پرورش، رئیس شورای اسلامی و چند از دیگر مسئولین شهرستان ملاثانی کار خود را آغاز کرد.

نمایشگاه و فروشگاه دائمی کانون شهرستان دزفول نیز با ا حضور فرمهر منجزی مترجم و نویسنده کتاب‌های کودکان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناس و مربیان کانون و جمعی از دانش آموزان دزفولی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 دزفول افتتاح شد.

در شهرستان اندیمشک نیز فروشگاه دائمی عرضه محصولات فرهنگی هنری کانون در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 2 اندیمشک با حضور دانش آموزان اندیمشکی به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است: با افتتاح این 4 مرکز، عرضه‌ی محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فضاهای مراکز فرهنگی هنری کانون شماره 2 دزفول، مرکز فرهنگی هنری کانون رامهرمز، مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 2 اندیمشک و مرکز فرهنگی هنری کانون ملاثانی تعداد این مراکز در استان خوزستان به عدد 10 رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =