نشست ادبی «دوپنجره، دو لبخند» در سمنان

ویژه‌برنامه‌ی ادبی «دوپنجره، دو لبخند» با نقد کتاب «راز خانه‌ی سه خواهرون» نوشته‌ی «عبدالمجید نجفی» نویسنده کودک و نوجوان، روز پنج‌شنبه چهارم آذرماه در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان برگزار می‌شود.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، در ادامه‌ی برنامه‌های هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، ۷۰ عضو نوجوان کارگاه‌های ادبی مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی سمنان، مهدی‌شهر و شهمیرزاد به‌همراه مربیان خود به‌منظور نقد و بررسی کتاب «راز خانه‌ی سه خواهرون» در نشست ادبی دوپنجره، دو لبخند، میهمان عبدالمجید نجفی خواهند بود.

مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، حضور شاعران و نویسندگان را در جمع اعضای کودک و نوجوان با عنوان نشست «دوپنجره، دو لبخند» از برنامه‌های مصوب مدیریت آفرینش‌های ادبی کانون عنوان و خاطرنشان کرد: این نشست همه‌ساله با استقبال خوب و پر شور اعضای فعال کارگاه‌های نوشتن خلاق در استان برگزار می‌شود.

جمال در ادامه، هدف از برگزاری این نشست را پرورش قوه‌ی تحلیل‌گری در اعضای نوجوان، افزایش اعتماد به نفس، آشنایی با نویسندگان معاصر و رمان‌های نوجوان و بررسی آثار نویسندگان جوان عنوان و اضافه کرد: در نشست ادبی سال جاری از عبدالمجید نجفی، نویسنده صاحب‌نام عرصه‌ی ادبیات کودک و نوجوان دعوت شد تا شنونده نظرها و دیدگاه‌های اعضای نوجوان پیرامون کتاب «راز خانه‌ی سه خواهرون» باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان تصریح کرد: این نشست در دو بخش برگزار می‌شود که در بخش اول آن، اعضا و مربیان، کتاب «راز سه خواهرون» را نقد و دیدگاه‌های خود را نسبت به محتوای آن بیان می‌کنند و در پنجره دوم این نشست، نویسنده‌ی مهمان به بررسی دست‌نوشته‌های اعضای نوجوان کانون پرورش فکری استان ‌می‌پردازد.

گفتنی است؛ «راز خانه‌ی سه خواهرون» از داستان‌های ماجراجویانه و رازآمیز برای نوجوانان است که از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =