برگزاری جلسه مسئولین و مربیان مراکز کانون استان کرمانشاه با موضوع امداد رسانی فرهنگی در مناطق زلزله زده

سرپرست اداره کل کانون کرمانشاه گفت : تشکیل این جلسه با هدف برنامه ریزی برای ادامه فعالیت در مناطق زلزله زده باهمراهی و همدلی همکاران بوده و انشاالله لحظات پر امید تری خواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کا کانون پرورش فکری استان کرمانشاه ،جلسه ای با حضور مسئولین و مربیان فرهنگی، هنری،ادبی مراکز  کانون پرورش فکری  استان کرمانشاه با موضوع امداد رسانی فرهنگی در مناطق زلزله زده در سالن آمفی تئاتر مجتمع آفرینش برگزار شد.

سرپرست کانون استان  در ابتدای این برنامه گفت : در ساعات اولیه روز بعداز حادثه به همراه تعدادی از همکاران ستادی عازم مناطق زلزله زده شدیم و خدارا شاکریم که در آن لحظات توانستیم تسکینی برای همکاران حادثه دیده باشیم.

مهناز فتاحی ادامه داد : هم اکنون یک تیم 15 نفره متشکل از همکاران استان کرمانشاه ، همدان، ایلام و کردستان در مناطق زلزله زده مشغول امداد رسانی هستند و امروز هم کتابخانه های سیار روستایی از استانهای چهارمحال و خوزستان به ما پیوستند ، من از مدیرعامل محترم ، جناب آقای دانشور ، مدیران استانها و همه همکارانی که از سراسر کشور ما را یاری می کنند کمال تشکر را دارم .

سرپرست استان افزود : همکاران خوبم کار امداد رسانی فرهنگی تازه شروع شده و ما در قالب اعزام نیرو و جمع آوری کمکهای فرهنگی فرستاده شده از سرار کشور با هدف توزیع مناسب فعالیت خودمان رو ادامه می دهیم و همکارانی که دواطلب اعزام به این مناطق هستند اعلام آمادگی کنند.

مهناز فتاحی در پایان صحبتهای خود با اشاره به تشکیل تیم های ایده پردازی، تیم هنری، تیم فضای مجازی و فناوری اطلاعات داشت و اظهار امیدواری کرد با حضور فرهیختگان کانونی و دیگر هنرمندان و صاحب نظران در تمامی بخشها شاهد رشد کیفی فعالیت ها باشیم ؛همگی برای کانون فعالیت می کنیم و در این شرایط برای رسیدن به اهدافمان ویژه تر تلاش خواهیم کرد .

لازم به ذکر است که سرپرست استان از همکاران حاضر در جلسه خواست که ایده ها خود را مطرح کنند و به بحث و تبادل نظر در خصوص هرچه بهتر ارائه شدن امداد رسانی فرهنگی با حاضرین پرداخت.

در ادامه جلسه معاونین استان نیز در خصوص چگونگی اعزام نیرو و جمع آوری کمکهای فرهنگی و کارشناس انفورماتیک استان راجب پورتال کودک توضیحاتی را بیان فرمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =