کد خبر: 274788
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
بازدید 650
هفته کتاب و شور مهربانی در مرکز شماره ۱ کانون قزوین

مرکز فرهنگی و هنری شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، امسال در طی برگزاری برنامه های هفته کتاب، با شور مهربانی اعضا در همدردی با بچه های زلزده زده همراه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، ویژه برنامه هایی باعنوان«من یار مهربانم» در مرکز فرهنگی و هنری شماره ۱کانون استان قزوین اجرا شد.

معرفی کتاب، معرفی نویسندگان مشهور کتاب‌های کودک و نوجوان، روخوانی کتاب، قصه‌گویی، شعرخوانی، بحث آزاد درباره سودمندی انس با کتاب، نمایش خلاق، نمایش فیلم، کارگاه نقاشی با موضوع کتاب‌خوانی و چندین فعالیت دیگر در راستای تشویق کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی برای بیش از ۳۵۰ عضو و دانش‌آموزان تحت پوشش طرح کانون مدرسه اجرا شد.

هم‌چنین در طی هفته کتاب،پس از رخداد زلزله در منطقه غرب کشور، اعضای کانون برای ابراز هم‌دردی خود با هم‌سالان آسیب دیده در این رویداد، به فروشگاه محصولات کانون رفتند و با خرید کتاب،آنها را به بچه های زلزله زده اهدا کردند.

اعضای این مرکز، هم‌چنین با تقدیم اسباب بازی و عروسک‌های خود به بچه های زلزله زده، با نوشتن دل‌نوشته‌هایی درباره هم‌دلی خود بر روی این هدایا، پیام مهربانی و نوع‌دوستی خود را به گوش آن‌ها رساندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =