رتبه‌ی نخست اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در جشنواره‌ی " علم برای همه "

اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان رتبه‌ی نخست جشنواره‌ی کشوری " علم برای همه " را کسب کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی سه زاهدان رتبه‌ی نخست جشنواره‌ی کشوری " علم برای همه " را کسب کردند.

فاطیما میر و سحر فطرتی اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی سه زاهدان با همکاری ارغوان سنجرانی و رضوانه قاسمی و هدایت طیبه بَزّی، مربی هنری کانون پرورش فکری با پویانمایی " اتفاق افتادنی است " رتبه‌ی نخست بخش فیلم و پویانمایی این جشنواره‌ی کشوری را به خود اختصاص دادند.

این رقابت، که از سوی موزه‌ی ملی علوم و فناوری ایران، طراحی شده با هدف ارایه، معرفی یا آموزش مفاهیم علمی به زبان ساده و در قالب‌های ساخت ابزار، داستان علمی- تخیلی، کلیپ علمی و شعر، برای همه‌ی رده‌های سنی برگزار می‌شود.

محورهای سومین دوره‌ی این جشنواره در بخش ویژه، عکاسی، فیلم و پویانمایی، ساخت ماکت و نقاشی بود که اعضای توانمند کانون رتبه‌ی نخست آن را در بخش پویانمایی به دست آوردند.

قابل ذکر است این پویانمایی 90 ثانیه‌ای با موضوع زلزله و با تکنیک خمیر بازی ساخته شده و در آن ضرورت فراگیری آموزش‌های لازم برای روبه‌رو شدن با این حادثه‌ی طبیعی بیان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =