«کتاب بال پرواز من»عنوان ویژه برنامه‌های هفته کتاب و کتاب خوانی در مرکز شماره ۳ کانون استان قزوین

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قزوین، ویژه برنامه‌های خود را با عنوان«کتاب،بال پرواز من» اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در هفته کتاب و کتاب‌خوانی،مرکز فرهنگی و هنری شماره ۳ کانون استان قزوین با ویژه برنامه‌های با عنوان«کتاب،بال پرواز من»،با اعضا و دانش‌آموزان همراه شد.

روخوانی کتاب، قصه گویی، معرفی کتاب، معرفی شاعر، نویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودک و نوجوان، اجرای نمایش خلاق مهمان های ناخوانده، آموزش دانستنی‌های علمی با زبان ساده و نمایشی، نمایش فیلم کوه جواهر، معرفی کتاب با استفاده از ساخت پازل، کارگاه نقاشی دوست داشتنی ترین شخصیت‌های داستانی، کارگاه خوشنویسی با موضوع کتاب، مسابقه و بازی، بازدید مدارس از مرکز و تقدیر از اعضای کتاب‌خوان از جمله فعالیت‌های اجرا شده در این هفته بود که بیش از ۲۶۰عضو (ثابت و طرح کانون مدرسه)و دانش‌آموز مهمان از آن بهره مند شدند.

   هم‌چنین ۲۳ نفر از اعضا کودک و نوجوان در مسابقات هفته کتاب و کتابخوانی از جمله طراحی پوستر، معرفی کتاب بصورت مجازی و شیوه های کتابخوانی شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =