خوش درخشی مربی فرهنگی کانون استان قزوین

حضور مربیان کانون استان قزوین درمرحله منطقه‌ای رقابت‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان شرقی، با کسب عنوان برگزیده برای «لیلا ابراهیمی» همراه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اعلام نتایج داوری مرحله منطقه‌ای رقابت‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در تبریز، «لیلا ابراهیمی» مربی فرهنگی مرکز شماره یک کانون استان قزوین به عنوان برگزیده شناخته شد و به مرحله بین المللی راه یافت.

«لیلا ابراهیمی» که با قصه«فرشته» در این جشنواره شرکت کرده بود، پیش از این نیز به موفقیت‌هایی چشمگیری در زمینه قصه‌گویی از جمله کسب عنوان نخست در جشنواره بین المللی سال 90 دست یافته بود.

گفتنی است، 34 قصه‌گوی کانونی، آزاد و قصه‌گوی رضوی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و گیلان در این رقابت‌ها حضور داشتند و از 30 آبان تا ۲ آذر به اجرای قصه‌های خود پرداختند.

برگزیدگان این رقابت‌ها بهمن سال ۱۳۹۶ در بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور خواهند یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =