معرفی معاون فرهنگی کانون استان اصفهان

مدیر کل کانون طی حکمی منیرالسادات سجادیان را به عنوان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری استان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مهدی قربانی در جلسه شورای اداری با اعلام این خبر گفت: با عنایت به شرح وظایف و نوع عملکرد این معاونت در پیشبرد اهداف کانون انتظار است با تدوین برنامه های کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت نسبت به استفاده از همه ظرفیت های مفید و سازنده این معاونت جهت ارائه خدمات تلاش لازم صورت پذیرد. مدیرکل ابراز امیدواری کرد با کمک سایر همکاران، معاون فرهنگی کانون در ارتقای سطح کیفی فعالیت ها موفق باشد.

وی هم چنین در سخنانی با تشریح موضوع انگیزه گفت: دیدگاه های متفاوتی درباره موضوع انگیزه وجود دارد ولی در مجموع باید انگیزه هایی در کارکنان وجود داشته باشد که همکار وظیفه خود را با میل و رغبت انجام دهد و حس انتخاب در چهارچوب مقررات سازمان برای وی ایجاد گردد.

مهدی قربانی افزود: تعهد کاری متفاوت از انگیزه است و میل به کار براساس معیارهایی متفاوت ارزیابی می شود. وی ادامه داد: عملکرد فراتر از وظیفه، تقویت منافع سازمان ، حمایت از سازمان و ارزش های جمعی، رفتار شایسته نسبت به سایر همکاران و تعلق سازمانی ملاک هایی که بر اساس آن می توان تعهد کاری یک کارمند را ارزیابی کرد.

در ابتدای این جلسه کارشناسان،کارکنان و مسوولین مراکز حاضر در جلسه پیشنهادات و نظرات خود را درباره موضوعات مختلف با مدیر کل کانون در میان گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =