تلاش‌برای‌فراگیری‌برنامه‌های‌کانون‌دربین‌بچه‌هابراساس‌چشم‌اندازده‌ساله‌ی‌کانون

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: همه‌ی تلاش خود را به کارگرفته‌ایم تا برنامه‌های کانون، فراگیر شده وکودکان ونوجوانان بیشتری را درسطح استان پوشش دهد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، عباسعلی‌دانافردرمراسم بهره‌برداری و آغازبه کارششمین مرکزعرضه وفروش محصولات‌فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد اظهار داشت: یکی ازمهمترین واساسی‌ترین جهت‌گیری‌های کانون درسند چشم اندازده ساله، این‌است که کودکان و نوجوانان بیشتری درسطح استان تحت پوشش قرارگیرند.

وی بیان کرد: ما همه‌ی تلاش خود را برای فراگیرشدن برنامه‌های کانون به کارگرفته‌ایم و معتقدیم باید به سمتی برویم تا کودکان و نوجوانان سطح استان به سمت کانون بیایند و ازخدمات متنوع ومتعدد این مراکز بهره‌مند شوند.

دانافرتاکید کرد: باید با استفاده ازفضاهای خالی وظرفیت‌های موجود، فعالیت‌های کارگاهی دربین کودکان و نوجوانان را افزایش دهیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که آموزش زبان‌خارجی یکی ازفعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشد، ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ هزار زبان‌آموز داریم و در تلاش برای فراگیرترشدن آموزش‌های این بخش و افزایش تعداد زبان‌آموزان هستیم.

وی با اشاره به این‌که یکی ازراه‌های معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معرفی دستاوردهای کانون است، افزود: هر سال نمایشگاه‌هایی از آثار و فعالیت‌های اعضا و مربیان برپا می‌شود که این نمایشگاه‌ها محل عرضه و نمایش محصولات کانون هستند.

مدیرکل کانون استان، ازراههای دیگرارتباط بچه‌ها با کانون و گسترش‌مخاطبان، به فعالیت مراکزثابت‌فرهنگی‌هنری،کتابخانه‌های‌سیارروستایی‌وپستی، طرح‌کانون‌مدرسه که هفته‌ای دومدرسه با حضوردرمراکزفرهنگی‌هنری به فعالیت می‌پردازند، کانون‌نمایش و نمایش‌فیلم‌های کانون، و نیز حضورتریلی نمایش سیار در سراسر کشور، اشاره کرد.

دانافر، توسعه فروشگاه‌های محصولات فرهنگی کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان را نیز یکی دیگر از راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان و فراگیرترشدن برنامه‌های کانون دانست.

وی، فروش‌آنلاین، فروش‌سیار، اشتراک‌گیری خانواده‌ها و ... را نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان کانون برشمرد و افزود: این روش‌ها باید دنبال شود و به تدریج توسعه یابد تا بخش اعظمی از جامعه کودک و نوجوان بتوانند از خدمات این مراکز بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =