کد خبر: 274817
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
اعطای نشان «مروج کتاب» به دانش‌آموزان

مربیان فرهنگی مرکز شماره یک کانون نیشابور به مناسبت هفته کتاب در مدارس حضور یافتند و نشان «مروّج کتاب» را به دانش‌آموزان کتاب‌خوان و عضو کانون اعطا کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، نشان «مروّج کتاب» از سوی مرکز  فرهنگی هنری شماره۱ کانون نیشابور به دانش‌آموزان فعال در کتاب‌خوانی اعطا شد.

معصومه احسانی‌پناه مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: در هفته کتاب و کتاب‌خوانی و در دو روز متوالی، دو عضو دختر و پسر فعال و کتاب‌خوان کانون به عنوان «مروّج کتاب» معرفی و از آنان تقدیر شد.

احسانی‌پناه افزود: انتخاب «مروّج کتاب» یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده مرکز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بود که طبق این برنامه نشانی طراحی کردیم و با حضور در دو مدرسه نزدیک مرکز این نشان را به دو دانش‌آموز کتاب‌خوان و فعال در حوزه‌ی کتاب‌خوانی اعطا کردیم.

مربی مسوول مرکز یک نیشابور ادامه داد: مروجین کتاب بایستی پانلی مبنی بر معرفی کتاب‌های کانون آماده کنند و ضمن نصب این پانل در مدارس، دیگر دانش‌آموزان را برای عضویت در کتابخانه‌های کانون ترغیب نمایند.

احسانی پناه ضمن اشاره به حضور عباس محمّدی‌ معاونت آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان نیشابور و «ابوالقاسم اثنی‌عشری» مربی پیشکسوت کانون، اظهار کرد، این طرح با استقبال کادر مدارس و مسوولین آموزش و پرورش روبرو شد.

این برنامه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان و همکاری و هم‌یاری مدارس با کانون اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =