کد خبر: 274824
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در هفته کتاب

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ نیشابور مسابقه فرهنگی کتاب‌خوانی را برای دانش‌آموزان مدارس برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ نیشابور برنامه‌های متنوعی چون مسابقه کتاب، بازدید دانش‌آموزان از کانون، معرفی «مروجان کتاب» و ... را در هفته کتاب پیش‌بینی و اجرا کرد.

احسانی‌پناه مربی مسوول مرکز، برگزاری مسابقه فرهنگی کتاب‌خوانی را یک فرصت خوب برای معرفی کتاب و تشویق دانش‌آموزان و اعضای مرکز به مطالعه آن دانست و گفت: لازم است کودکان و نوجوانان ما در فضای رقابتی سالم حضور داشته باشند و تلاش برای بهترین شدن را تجربه کنند و به همین جهت کتاب «دعاهای زمینی پدربزرگم» برای مسابقه کتاب‌خوانی انتخاب و فراخوان آن به مدارس اطراف مرکز ارسال شد.

مربی مسوول مرکز در خصوص نحوه برگزاری مسابقه گفت : قبل از شروع هفته کتاب، ‌ در یک فراخوان شیوه‌نامه مسابقه تدوین و به مدارس «قاسم سالاری» و «بنت‌الهدی صدر» ارسال شد. با توجه به کمبود کتاب، متن داستان در قالب pdf تهیه و در چند نسخه برای مدارس مذکور ارسال شد. مربی مسوول مرکز ادامه داد: در دو روز متوالی و در تاریخ‌های مشخص شده، مربیان فرهنگی مرکز در مدارس حضور یافته و آزمون را برگزار کردند.

احسانی‌پناه ادامه داد: بیش از ۶۰ دانش‌آموز در این برنامه شرکت کردند. پس از تصحیح پاسخنامه‌ها از برگزیدگان هر مدرسه، با اهدا جوایزی تقدیر به عمل آمد.

مربی مسوول مرکز خاطر نشان کرد : این برنامه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، آشنایی دانش‌آموزان با فعالیت‌های مراکز کانون پرورش فکری، افزایش سرانه مطالعه و ایجاد رقابت سالم بین دانش‌آموزان اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =