برگزاری ویژه‌برنامه " من خوانده‌ام، تو هم بخوان"

مرکز شماره 39 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران، در جشن کتاب‌خوانان برتر این کتابخانه ، میزبان جمال‌الدین اکرمی نویسنده خوش‌قریحه کودک و نوجوان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در آغازین روز از آذرماه 1396 ویژه‌برنامه هفته کتاب و کتاب‌خوانی مرکز شماره 39 کانون استان با عنوان « من خوانده‌ام، تو هم بخوان» با حضور جمال‌الدین اکرمی، نویسنده، مدرس و پژوهشگر برگزار شد.

در این مراسم شاد و صمیمی که با حضور اعضای کودک و نوجوان  و والدین آن‌ها برگزار شد، تصویرگر کتاب‌های کودک و نوجوان درباره اهمیت قصه‌گویی و نویسندگی با اعضا صحبت کرد و کارگاه داستان‌نویسی را برای اعضای نوجوان شرکت‌کننده به اجرا درآورد.

در این کارگاه بچه‌های خوش‌ذوق این کتابخانۀ کانون، آموختند که چگونه یک داستان کوتاه بنویسند و با مراحل نگارش داستان آشنا شده و دست به تجربه زدند.

در پایان این کارگاه که به شیوه‌ای کاملاً خلاق برگزار شد، تعدادی از داستان‌های خلق‌شده توسط اعضا قرائت شد و مدرس کارگاه به بیان نکاتی پیرامون شیوه صحیح نگارش داستان با اعضا گفتگو کرد.

نقد و بررسی کتاب‌های جمال‌الدین اکرمی توسط اعضا بخش دیگری از این برنامه بود که با همراهی رامین غلامحسین نژاد مربی ادبی این مرکز فرهنگی هنری به اجرا درآمد.

این ویژه‌برنامه با تقدیر اهدای جوایز به اعضای فعال و کتاب‌خوان، پرسش و پاسخ بچه‌ها از میهمان برنامه و گرفتن عکس‌های یادگاری به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =