بازدید مدیر کل کانون استان و کارشناسان و مربیان از بخش بستری کودکان بیمارستان شهدای خلیج فارس در هفته کتاب و کتاب خوانی

دکتر زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان و کارشناسان و مربیان به همراه دو نویسنده کودک و نوجوان از بخش بستری کودکان بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در هفته کتاب و کتاب خوانی با اهدا کتاب و حضور گرم و صمیمی در بین کودکان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، نشست هم اندیشی و ملاقات از بخش بستری کودکان به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی که امروز صبح  21 آبان ماه 96 با حضور مدیر کل کانون استان و دکتر علیرضا حاجیونی رییس  بیمارستان  شهدای  خلیج فارس  و کارشناسان  و مربیان  کانون  برگزار  شد.

دکتر زهره عالی نسب عنوان کرد : هفته کتاب و کتاب خوانی  فرصت  بسیار مطلوب  و مهمی است  : برای  ترویج و گسترش فرهنگ  کتاب خوانی در بین خانواده ها و بخصوص مادرانی  که  به  تازگی  صاحب  فرزند شده اند  و می خواهند  فرهنگ مطالعه  و افزایش اطلاعات  و دانستنی ها را در خانواده خود نهادینه کنند.

مدیرکل کانون استان اضافه کرد : محوریت امر کتاب و کتاب خوانی در کانون  ، نیروی محرکی است برای خانواده ها و اعضاء که این مساله را در  فرآیند رشد و پیشرفت هوش هیجانی جدی بگیرند.

لازم به ذکر است : بازدید از بخش  بستری کودکان  بیمارستان  شهدای خلیج فارس  با اجرای ویژه برنامه های  شاد و بانشاط نمایش عروسکی  و اهدای عروسک  و کتاب  به کودکان  توسط  دکتر عالی نسب مدیر کل کانون استان و دکتر علیرضا حاجیونی و کارشناسان و مربیان کانون صورت گرفت.

شایان ذکر است : در پایان این ملاقات دکتر زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان از اهدای کتاب های تربیت فرزند به پدران و مادرانی که به ثبت احوال برای ثبت شناسنامه فرزند خود مراجعه می کنند خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =