اجرای  طرح  "هر دانش آموز یک کتاب"  با  اهداء  کتاب  به  اعضاء  فعال  مرکز  فرهنگی  هنری  گناوه

ویژه برنامه اهدا کتاب به کودکان ونوجوانان ، صبح امروز ۲۷ آبان ماه ۹۶ در دبستان فضیلت بندر گناوه با برنامه های متنوع و جذاب نمایش عروسکی و قصه گویی اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، دکتر زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان با حضور در جمع اعضا فعال و کتاب خوان مرکز گناوه بیان کرد : فرزندانم خودتان را دوست داشته باشید و چند عبارت را همیشه با خودتان تکرار کنید : ما مهم هستیم ، ما می توانیم ، ما می دانیم و برای دانستن باید با کتاب دوست شویم و از او بخواهیم که به دانستنی های ما اضافه کند.

این مقام مسئول عنوان کرد : هفته کتاب و کتاب خوانی فرصت زیباییست برای آشنایی و شناخت با کتاب های بهتر و بیشتری که هرکدام می توانند ،مسیر ما را در زندگی روشن سازند .

وی اضافه کرد :در هفته کتاب و کتاب خوانی ، کانون مهربانی ، به اعضا فعال و کتاب خوان خود ، بهترین دوست و یار مهربان را هدیه می دهد ،تا آن را با دقت بخوانید و پس از آن خلاصه ای از کتاب را بنویسید و به دست ما برسانید تا دوباره کتاب دیگری را از ما به عنوان هدیه دریافت کنید.

لازم به ذکر است : این مراسم با حضور دکتر زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان و کارشناسان و مربیان و همچنین آقای احمدی رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان گناوه در دبستان فضیلت برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =