آثار اعضا کانون در کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برنامه‌های متنوع در کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی حضور دارد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، کانون استان به عنوان عضو کمیته فرهنگ و هنر کنگره ملی ۱۲هزار شهید آذربایجان‌غربی، در قالب کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، با هدف آشنا کردن اعضا و دانش‌آموزان با شخصیت و زندگی شهدا، آن‌ها را به تولید آثار با موضوع شهید، شهادت و ایثار هدایت کرده است.

بر همین اساس ۱۴۶ لاله اوریگامی به یاد ۱۴۳ شهید فرهنگی و ۳ شهید عضو کانون استان به شکل نمادی در کنار آثار نقاشی اعضا در نمایشگاهی که توسط کمیته فرهنگ و هنر کنگره ترتیب یافته، تا ۱۲ آذر در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

همچنین آثار ادبی اعضا در کارگاه‌های نوشتن خلاق با موضوع ایثار و شهادت نیز به صورت کتابی در دو بخش شعر و داستان توسط دیبرخانه کمیته فرهنگ و هنر کنگره به چاپ خواهد رسید.

مربیان کتابخانه‌های ثابت و سیار کانون استان از تابستان ۹۶ با حضور در پایگاه‌های تابستانی آموزش و پرورش و مراکز کانون فعالیت قصه‌گویی و معرفی شخصیت و زندگی‌نامه شهدا را اجرا کرده‌اند.

اداره‌کل آموزش و پرورش استان مسوولیت کمیته فرهنگ و هنر کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان‌غربی را بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =