برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی منطقه دو کانون در اراک معرفی شدند

برترین‌های منطقه «دو» بیستمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اراک شناخته شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیات داوران این دوره از جشنواره که متشکل از حسن دولت‌آبادی، محمد سیمزاری و مجید قناد بود پس از بررسی 39 اجرای قصه در بخش «کانونی»، وحید خواجوی با قصه‌ی «ملوچک اگرسو» از کرمانشاه، مسلم صالحی با قصه‌ی «راز برکه» از لرستان، فاطمه عبدی با قصه‌ی «حلیمه» و ساره وفا با قصه‌ی «حمزه پهلوان» هر دو از استان مرکزی را به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی کردند.

براساس این خبر، در بخش «رضوی» فرزانه لطیفی با قصه‌ی «مرام کریمان» از کرمانشاه و در بخش «آزاد» فروزنده طاووسی‌اجود با قصه‌ی «ککلیلی» از همدان دیگر برگزیدگان این جشنواره به‌شمار می‌روند.

بر همین اساس اعضای گروه داوری، در بخش «کانونی» پرشنگ سنگین‌آبادی با قصه‌ی «دیوار به دیوار» از کردستان، شیرین محمدی با قصه‌ی «شکار مارها» از ایلام، فهیمه مرزبان با قصه‌ی «اجی مجی ترجی» از استان قم و مینا دهقان‌پور با قصه‌ی «نخودی» از لرستان در بخش «آزاد» را شایسته‌ی تقدیر دانستند.

براساس این گزارش، بیستمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی منطقه «دو» به میزبانی کانون استان مرکزی روز پنج‌شنبه 9 آذر 1396 با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

قصه‌گویان استان‌های ایلام‌، کرمانشاه‌، کردستان‌، همدان‌، لرستان‌، قم و مرکزی از هفتم تا نهم آذر  در اراک با هم به رقابت پرداختند.

گفتنی است سمنان 12 تا 14 آذر، اصفهان 20 تا 22 آذر و یزد 28 تا 30 آذر دیگر میزبانان بیستمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی منطقه‌ای هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =