باشگاه نوجوانان مرکز نسیم شهر تهران برگزیده شد

در این مراسم، که با حضور مریم اسلامی شاعر و نویسنده کودک و نوجوان و جمعی از کتابداران این شهرستان برگزار شد از" طرح چهارم" باشگاه کتاب‌خوانی اعضای نوجوان مرکز نسیم شهر کانون استان تهران تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در آیین اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان شهرستان بهارستان استان تهران از محمدحسین ایل محمدی، امیرحسین کریمی، شاهین عباسی، امیرحسین پرنلو، محسن رحیمی، محمدمهدی رحیمی، محمدرضا غفوری، میرعلی میر نژاد، علی‌رضا کریمی اعضای نوجوان مرکز نسیم شهر کانون استان تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی، عنوان طرح جدیدی برای راه‌اندازی و فعال کردن باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در سراسر کشور است و هدف از برگزاری آن، کتاب‌خوانی گروهی‌، جلسات بحث پیرامون کتاب‌ها، ایجاد فضای بحث و گفت‌وگوی میان همسالان و برقراری ارتباط میان نویسندگان کودک و نوجوان با خوانندگان عنوان‌شده است.

اعضای کتاب‌خوان مرکز نسیم شهر، در طول تابستان، با هدایت مربیان خود، چهار باشگاه کتاب‌خوانی را راه‌اندازی کردند و ضمن ثبت گروه خود در سایت جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی این شهرستان، هر هفته با تشکیل جلسات نقد کتاب، فعالیت‌های مختلفی همچون معرفی مجازی کتاب به‌صورت فیلم، جلسات بحث کتاب، کارگاه کتاب سازی و ... را به انجام رسانده و مستندات فعالیت‌هایشان را در این سایت به ثبت می‌رساندند.

گفتنی است برخی کتاب‌های معرفی‌شده از سوی دبیرخانۀ این جشنواره، از کتاب‌های انتشارات کانون بود. کتاب " زمین او، تا ابد در این خانه می‌مانم، لحظه‌های سکسکه " و۲۰ عنوان دیگر در لیست این کتاب‌ها قرارگرفته بودند.

در این آیین که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهارستان، مریم اسلامی شاعر و نویسنده کودک و نوجوان و جمعی از تسهیلگران، کودکان و نوجوانان باشگاه‌های کتاب‌خوانی شهرستان، برگزار شد، باشگاه اعضای کتاب‌خوان مرکز نسیم شهر به نام " طرح چهارم " به همراهی مربی تسهیلگر " لیلا بهرامی" شایسته تقدیر شده و به بخش رقابت‌های استانی راه یافت.
در پایان از تمام تسهیلگران و اعضای باشگاه‌های برگزیده با اهدای لوح سپاس و هدیه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =