کد خبر: 275066
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
درخشش مربیان و اعضای کانون در جشنواره‌ی سپیدار

سومین جشنواره‌ی محیط زیستی سپیدار در حالی به کار خود پایان داد که 9 عضو و دو کارشناس و مربی کانون پرورش فکری به عنوان برگزیدگان یا تقدیرشدگان این رخداد ادبی شناخته شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مراسم از مانا مداح، مربی فرهنگی مرکز شماره یک کانون آبادان در استان خوزستان در بخش خلق کتاب تصویری تقدیر شد. او با همراهی یک تصویرگر (سولماز جهانگیر) در نخستین مسابقه‌ی کتاب تصویری سپیدار اثری با عنوان «کسی از هیولا خبر ندارد» را خلق کرده بود. این اثر به مساله‌ی گرد و غبارهای استان خوزستان می‌پردازد و به یکی از معضلات مهم زیست محیطی کشور اشاره دارد.

شعر «خواهرم» اثر طاهره شهابی کارشناس آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری نیز موفق به دریافت جایزه سوم بخش شعر بزرگسال شد.

در بخش کودک و نوجوان این جشنواره نیز شرکت کنندگان از سراسر ایران آثاری همچون شعر، داستان، گزارش، نقاشی و انیمیشن را ارسال کرده بودند.

بر اساس این گزارش در فهرست برندگان این بخش گزارش «من یک فعال محیط زیست هستم» اثر سارا عسگری‌تونی عضو کانون نجف‌آباد استان اصفهان موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه شد.

شعر «گهواره آدمی» اثر مریم پیروی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین لوح تقدیر و جایزه را دریافت کرد.

تندیس، لوح تقدیر و جایزه به داستان «پاستیل خرسی» اثر مریم رمضانی افرا عضو مرکز شماره 4 کانون پرورش فکری همدان رسید.

اعضای مرکز شماره 3 کانون بروجرد و کانون قزوین به ترتیب برای شعر «رباعی‌های درختی» و داستان «هیولاهای کثیف» به روی صحنه رفتند. ایمان شعبان تندیس، لوح تقدیر و جایزه و محمدماهان حاجیان نیز لوح تقدیر و جایزه خود را دریافت کرد.

فیلم مستند «قشم زادگاه خزنده باستانی لاک‌پشت پوزه عقابی» اثر تقدیری این جشنواره بود. کوروش سلیمانی‌مقدم و مهراس جابری از کانون قشم، لوح تقدیر و جایزه‌ی این بخش را دریافت کردند.

در عین حال، فرگل و رهام محمودی‌راد عضو مراکز فرهنگی هنری کانون شماره یک و 2 اهواز برای داستان «خاطره یک روز» لوح تقدیر و جایزه این بخش جشنواره را از آن خود کردند.

سومین جشنواره‌ی محیط زیستی سپیدار در بخش انیمیشن از اثر «نفس» تقدیر کرد. این اثر را اعضای مرکز شماره ۶ کانون تهران یعنی نگار جام‌جم و عسل موسی‌پور خلق کرده بودند.

در این مراسم محمدعلی شامانی مشاور عالی مدیرعامل و مجتبی دانشور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =