کد خبر: 275081
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
بازدید 1160
اعضای کانون قزوین در جشنواره‌ی ادبی «سپیدار»خوش درخشیدند

با پایان سومین جشنواره‌ی ادبی «سپیدار» دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،به عنوان برگزیده معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 11 آذر 96، آیین پایانی سومین جشنواره ادبی سپیدار با تمرکز بر موضوعات محیط زیستی در مرکز آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری برگزار شد و طی آن دو عضو کانون استان قزوین مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر این اساس در بخش کودک و نوجوان «محمدماهان حاجیان»با داستان «هیولاهای کثیف»به مربی گری«لیلا یکه فلاح» از مرکز فرهنگی و هنری شماره یک آبیک کانون استان قزوین در بخش فردی کودک در زمینه داستان نویسی تقدیر شد.

هم‌چنین مریم پیروی ازمرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین با شعر«گهواره آدمی» به مربی گری«بتول پورشیخ» در بخش فردی نوجوان در زمینه شعر،لوح تقدیر و جایزه دریافت کرد.

سپیدار جشنواره ای خصوصی است که به همت شرکت انتشارات فنی ایران و به دبیری فریدون عموزاده خلیلی برگزار می‌شود.

در برگزاری این دوره از جشنواره، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان حفاظت از محیط زیست، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  مشارکت کردند.

در این مراسم محمدعلی شامانی مشاور عالی مدیرعامل و مجتبی دانشور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =