استعدادهای کودکان استثنایی نیازمند کشف و شکوفایی است

هم‌زمان با روز جهانی معلولان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با حضور در ویژه‌ برنامه مدرسه غیردولتی استثنایی اوتیسم پرورش گرگان حضور یافته و اظهار داشت: دنیای کودکان استثنایی سرشار از شور و نشاط بوده و استعدادهای این عزیزان نیازمند کشف و شکوفایی است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مدیرکل کانون گلستان در این دیدار که با حضور معاون فرهنگی‌اجرایی کانون و مدیرآموزش و پرورش استثنایی استان گلستان به همراه جمعی از فعالان حوزه‌ی خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه صورت گرفت، ضمن قدردانی از تلاش ارزشمند معلمان و مجموعه عوامل مدارس استثنایی بیان داشت: کودکان با نیازهای ویژه علی‌رغم وجود ضعف جسمانی از توانایی‌های بالا برخوردارند که باید شناسایی و شکوفا شود.

وی خطاب به معلمان گفت: خدمت به کودکان با نیازهای ویژه لطف و موهبت الهی است که نصیب شما شده و یقینا شما مربیان از اجر معنوی نیز برخوردار خواهید شد.

سیفی تصریح نمود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با سه مرکز فرهنگی‌هنری فراگیر در شهرستان‌های گنبد، گرگان و آق‌قلا در کنار فعالیت‌های مطلوب آموزش و پرورش استثنایی، خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان با نیازهای‌ویژه را برعهده دارد.

ایشان افزود: مربیان متخصص در مراکز فراگیر کانون تلاش‌ می‌نمایند تا در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی، مهارت‌های اجتماعی را در این عزیزان تقویت نموده و زمینه ورود موثر به جامعه را فراهم سازند.

گفتنی است در این مراسم اهدای هدیه و لوح تقدیری به رسم یادبود به مدیر مرکز صورت گرفت و سپس بازدیدی از فعالیت‌های کلاسی به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =