کد خبر: 275086
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
بازدید 1345
درخشش اعضای کانون قشم در جشنواری سپیدار

سومین جشنواره‌ی محیط زیستی سپیدار در حالی به کار خود پایان داد که ۲عضو از کانون پرورش فکری قشم به عنوان برگزیدگان این رخداد شناخته شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، بر اساس این گزارش فیلم مستند «قشم زادگاه خزنده باستانی لاک‌پشت پوزه عقابی» اثر تقدیری این جشنواره بود. کوروش سلیمانی‌مقدم و مهراس جابری از کانون قشم، لوح تقدیر و جایزه‌ی این بخش را دریافت کردند.

فرحناز شهنوازی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون قشم گفت: جشنواره سپیداربه موضوعات مختلف محیط زیستی می پردازد که با هدف توسعه و ترویج حفاظت از محیط زیست جانوری، دریایی و حیات وحش در کودکان می‌پردازد و سعی دارد که این انگیزه درون کودکان ایجاد شود و گامهای موثری در حفاظت کره زمین برداشته شود.

وی افزود: کوروش  سلیمانی عضو فعال کانون قشم به همراه مهراس جابری با شرکت در جشنواره محیط زیستی  سپیدار کشوری در بخش فیلم مستند " لاک‌پشت‌های پوزه عقابی قشم" و باعنوان « قشم زادگاه باستانی لاک‌پشت‌های پوزه عقابی » شرکت کردند و موفق به مقام برگزیده کشوری شدند.

در این مراسم محمدعلی شامانی مشاور عالی مدیرعامل و مجتبی دانشور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =