کد خبر: 275167
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
قهرمانان توحید به زبان انگلیسی منتشر شد

کتاب «قهرمانان توحید» از مجموعه داستان‌های پیامبران به قلم ساسان بالغی‌زاده از سوی انتشارات کانون زبان ایران منتشر شد.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب شامل داستان‌هایی از زندگی پیامبران است که از حضرت آدم(ع) شروع شده و با فرازهایی از زندگی پیامبر گرامی اسلام(ص) پایان می‌یابد.

 بر اساس این گزارش داستان‌های این مجموعه به زبان انگلیسی بازنویسی و ساده‌نویسی شده و برای تمامی زبان‌آموزان و علاقه‌مندان با دانش زبان انگلیسی سطح متوسط به بالا مناسب است.

 این کتاب در آستانه‌ی میلاد با سعادت حضرت رسول‌اکرم(ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع) با هدف تولید محصولات آموزشی مبتنی بر فرهنگ اسلامی و ایرانی به چاپ رسیده است.

از دیگر ویژگی‌های این کتاب تصاویر زیبا، تمرین‌های درک مطلب هدف‌مند و فهرست واژگان به همراه معنی انگلیسی هر واژه است که جذابیت کتاب را برای خواننده بیش‌تر می‌کند.

کتاب «قهرمانان توحید» در 134 صفحه‌ی رنگی با طراحی گرافیکی امیر خالقی با شمارگان یک‌هزار نسخه منتشر و در فروشگاه‌های عرضه‌ی کتاب و محصولات کانون زبان ایران به فروش می‌رسد.

ساسان بالغی‌زاده نویسنده این کتاب به زبان انگلیسی در حال حاضر مسوولیت معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی کانون زبان ایران را بر عهده دارد و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی نیز هست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =