کد خبر: 275172
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
تکریم از مدیر کانون زبان ایران در آذربایجان‌غربی

مراسم تکریم از ۱۴ سال تلاش رسول سیروس رضایی در کانون زبان ایران استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، از ۱۴سال تلاش و مدیریت رسول سیروس رضایی در کانون زبان ایران در ارومیه تقدیر شد.

در این مراسم جواد زاهدی مدیرکل کانون ضمن قدردانی از تلاش‌ها و دلسوزی‌های رسول سیروس رضایی در سال‌های خدمت در کانون زبان، با اشاره به نقش تاثیرگزار کانون زبان ایرا گفت: در تلاش برای توسعه بیش‌ از پیش کانون زبان و اختصاص زمین و ساخت ساختمان اختصاصی برای این مجموعه آموزشی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم با تقدیر از سال‌ها تلاش و همت سیروس رضایی در پیش برد اهداف کانون زبان ایران گفت: استفاده از ظرفیت کانون زبان در استان یک ضرورت است که تاثیر آن در امر آموزش زبان انگلیسی در دانش‌آموزان مشهود است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از طرف سید محمدرضا هاشمی رییس کانون زبان ایران، مدیران کل کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش و کارکنان و مدرسان کانون زبان ایران از تلاش‌ها و زحمات سیروس رضایی تقدیر شد.

این مراسم با حضور معا.نبن مدیرکل آموزش و پرورش،کارکنان و مدرسان کانون زبان ایران و کارکنان و تعدادی از مربیان کانون پرورش فکری استان در سالن مجتمع شهید رسول فرخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =