کودکان و نوجوانان از مرکز توانبخشی دیدن کردند

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرخشهر از مرکز توانبخشی این شهر دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: مژگان کاووسی مسوول مرکز فرهنگی هنری فرخشهر از بازدید اعضای کانون از  مرکز توانبخشی این شهر خبر داد.

وی توجه به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه و آشنایی این کودکان با برنامه ها و فعالیت های کانون را از جمله اهداف جنبی این دیدار عنوان کرد و افزود: با توجه به راه اندازی مراکز فراگیر در کانون و فراهم کردن زمینه های آموزشی و ابزار آموزشی برای این قشر در این مراکز آشنایی با فعالیتهای کانون می تواند پیش در آمدی برای آگاهی و حضور این اعضا در کارگاههای مراکز فراگیر کانون باشد.

کاووسی با اشاره به توانمندیها و دستاورد های این افراد بر برجسته کردن توانمندی های اقشار با نیازهای وِیژه را از جمله برنامه های هدفمند در راستای آگاهی بیشتر جامعه در ارتباط با این قشر دانست و افزود: نمایشگاه دستاورد ها و توانمندی های افراد با نیازهای ویژه در مرکز فرهنگی هنری فرخشهر پس از این بازدید در راستای تعاملات این دو مرکز برگزار خواهد شد و مورد بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه بازدید مسوولان استان و شهرستان از این نمایشگاه اشاره کرد و آن را را از برنامه های جنبی این دیدار ها عنوان کرد و گفت: شناخت بیشتر مسوولان از توانمندیهای این قشر زمینه ی حمایت های فرهنگی و هنری و اعتماد به توانایی را برای آنان فراهم می کند و موجب رشد اعتماد به نفس و ارتقاء آنان می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =