کد خبر: 275237
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
بازدید 1048
گشایش غرفه کانون در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گیلان

غرفه‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان در رشت گشایش‌یافت.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، هم‌زمان با افتتاح سیزدهمین نمایشگاه کتاب که صبح امروز با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی صورت‌گرفت، غرفه‌ی کانون پرورش فکری فعالیت‌خود را آغازکرد.

بنابراین گزارش، کانون استان گیلان طی برگزاری این نمایشگاه که از ۱۶ لغایت ۲۱ آذرماه سال جاری پذیرای علاقه‌مندان  به کتاب خواهدبود، افزون بر عرضه‌ی کتاب و محصولات فرهنگی، با اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور فرهنگی، هنری و ادبی به معرفی هرچه بیش‌تر برنامه‌های این مجموعه به مخاطبان‌خواهد پرداخت.

برهمین اساس برپایی کارگاه‌های نقاشی، خوشنویسی و هم‌چنین برگزاری کارگاه‌های ادبی ازجمله این برنامه‌ها به شمارمی رود و در این میان کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها ضمن تماشای کتاب فیلم‌های تولیدی کانون با فعالیت قصه‌گویی، معرفی کتاب و آموزش مربیان کانون همراه می شوند.

برپایه‌ی این گزارش، دعوت از مدارس در دو نوبت کاری صبح و عصر، دعوت از نویسندگان و برگزاری نشست ادبی از دیگر فعالیت‌هایی پیش‌بینی شده کانون در این نمایشگاه محسوب‌می‌شود که از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ عصر در محل دایمی نمایشگاه‌های استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت به تهران دایر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =