فراخوان سومین همایش کبوتر کوچه ما منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، برای شرکت علاقه‌مندان در سومین همایش کبوتر کوچه ما فراخوان داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، کانون استان با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با زندگی و رسالت شهدا برای سومین سال متوالی فراخوان همایش کبوتر کوچه ما را ویژه دانش‌آموزان و اعضا دختر و پسر مراکز کانون استان در رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال منتشر کرد.

بر اساس این فراخوان، علاقه‌مندان در گروه سنی اعلام شده برای شرکت در همایش، مستندات جمع‌آوری شده خود در خصوص زندگی و شهادت شهدای کوچه و یا محله خود( و یا شهیدی که نامش به عنوان نام کوچه انتخاب شده است) را در قالب فعالیت‌های کانون به شیوه‌ای نو و خلاق ارئه می‌کنند.

فیلم آثار شرکت کنندگان در قالب سی‌دی به دبیرخانه همایش ارسال شده و مشخصات کامل شرکت‌کنندگان شامل نام و نام خانوادگی، سن، نام مدرسه و یا نام مرکز فرهنگی هنری بر روی سی‌دی درج شود.

شیوه ارائه آثار می‌تواند پاورپوینت، فیلم کوتاه، کلیپ، طرح دیواری و یا قصه‌گویی و .... باشد.

شرکت کنندگان می‌توانند به صورت انفرادی و یا گروهی در این فراخوان شرکت کنند.

هیات داوران پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه، آثار منتخب را معرفی و از صاحبان آثار برگزیده برای شرکت در همایش پایانی که در دهه فجر برگزار می‌شود دعوت به عمل خواهد آمد.

اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان واقع در خیابان والفجر ۲- داخل پارک ملت دبیرخانه برگزاری این همایش استانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =