شادی ولادت پیامبر مهربانی بر لبان کودکان بانیازهای ویژه گنبدی

مربیان مرکز فراگیر کانون گنبدکاووس با حضور در دبستان استثنایی شهیدفرقانی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و گرامی‌داشت هفته معلولان، گل لبخند را به کودکان با نیازهای ویژه هدیه نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، به مناسبت ولادت شکوه‌مند حضرت محمد مصطفی(ص) پیام آور صلح و عطوفت و نیز گرامی‌داشت هفته معلولان، مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون گنبدکاووس، غنچه‌ی لبخند را بر لبان کودکان مرکز فراگیر شکوفا کردند.

به گفته‌ی جلالی مربی مسئول مرکز شماره یک کانون گنبدکاووس: در این برنامه که با هدف ایجاد لحظه‌هایی پر از شور و شادمانی برای اعضای فراگیر و معلولان جسمی و حرکتی برگزار شد، مربیان مرکز برای ۱۰۰ نفر از شکوفه‌های با استعداد اقدام به برپایی برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی با محوریت  "پیامبر مهربانی" نمودند.

معرفی وقایع و ایام ولادت حضرت محمد (ص) و هفته‌ی وحدت، شعرخوانی، قصه گویی، مسابقه، نمایش عروسکی و برگزاری کارگاه‌های  هنری گل سازی و تصویرسازی، لحظه های ماندگاری را برای این کودکان معصوم و معلمان دلسوز و همراه آنان به یادگار گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =