برگزیدگان صورتک‌های پنهان معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه نقاشی صورتک‌های پنهان از سوی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از انتخاب ۱۳ اثر کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در فراخوان بزرگ نقاشی «صورتک‌های پنهان» خبر داد و گفت: این فراخوان ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی سراسر استان بوده که در فضای مجازی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان با موضوع نقاشی از چهره‌های استکبار در آستانه‌ی ۱۳ آبان روز دانش‌آموز اجرا شد.

جمال، هدف از اجرای این فراخوان را معرفی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، توجه کودکان و نوجوانان به این مهم و تببین توطئه‌های آمریکا و دلایل تسخیر لانه‌ی جاسوسی عنوان و خاطرنشان کرد: به مناسبت ۱۳ آبان، ۱۳ اثر کودکان و نوجوانان که بهترین تصویر را از چهره‌های استکبار ارسال کردند، برگزیده شناخته شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، در پایان تصریح کرد: از تعداد ۵۰ اثر رسیده، آثار کوثر پورباقریان، ایلیا جمال، غزال پیوندی، مهدی رحمتی، نرگس ایمانی، علیرضا حسن‌بارانی، فاطمه قلیان، دینا اسلامی، سانیا مقصودی، حسین داوودی‌نسب، رقیه خدادادی، ثمین حسنی و علی وطنی برگزیده شناخته شد.

گفتنی است؛ به برگزیدگان از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جوایزی اهدا می‌شود و تمامی آثار به‌ صورت نمایشگاهی، دی و بهمن سال جاری در مسیر راهپیمایی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =