کانون آذربایجان شرقی رتبه شایسته تقدیر ویژه در بین دستگاه‌های اجرایی استان را در زمینه ترویج فرهنگ نماز، کسب کرد

کانون آذربایجان شرقی یکی از چهار دستگاه برتر استان آذربایجان شرقی در زمینه ترویج فرهنگ نماز در استان، از مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی این لوح تقدیر طی مراسمی که در اجلاس سراسری نماز استانی و با حضور مجید خدابخش استاندار، ادریس معاون امور استانی ستاد اقامه نماز کشور و مسئولان استانی در تبریز برگزار شد، با امضای خدابخش استاندار و آیت الله آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون اعطا شد.

در این حکم کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در بین دستگاه‌های اجرایی استان حاکی از تلاش مدیران و کارکنان در جهت فرهنگ‌سازی برای نماز و تعالی آن عنوان و از هادی یوسف‌زاده مدیر کل و رحیم شادی دبیر ستاد اقامه نماز کانون استان، تقدیر به عمل آمده است.

توجه به اقامه نماز جماعت در بین کودکان ونوجوانان، جشنواره‌ نماز ستون دین، برگزاری نشست‌های تخصصی در این زمینه با حضور کودکان و نوجوانان، برپایی نمایشگاه‌های مرتبط با موضوع نماز، اجرای مرتب فعالیت‌های فرهنگی هنری در رابطه با نماز و احکام، برگزاری مسابقات مختلف در این زمینه و ... برنامه های متعدد برگزار شده در مراکز فرهنگی هنری استان در سال 95 دلیل این انتخاب بوده است.

گفتنی است این انتخاب از بین 104 دستگاه اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای دولتی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =