تولیدات  فرهنگی کشور مورد حمایت است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در دیدار با مدیرکل کانون استان گیلان بر ضرورت حمایت از تولید و عرضه‌ی اسباب‌بازی‌های متناسب با فرهنگ و باورهای ملی و اسلامی تاکیدکرد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، فرهاد دلق پوش طی این دیدار که به منظورایجاد تعامل و همراه‌سازی مجموعه‌های دست‌اندرکار تولید و واردات اسباب‌بازی در سطح استان صورت‌گرفت، اظهارکرد: این امر نیازمند برنامه‌ریزی هدف‌مند و برگزاری نشست‌ با تمامی فعالان این حوزه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برهمین اساس حمایت از برگزاری نمایشگاه عرضه‌ی اسباب‌بازی‌های بومی و آسان‌سازی شرایط تولید و عرضه‌ی آن را از اولویت‌های کشور عنوان‌کرد و با بیان این‌که همراهی با تولیدکنندگان و بهره‌گیری از توان‌مندی مجموعه‌هایی همچون کانون پرورش فکری  به ایجاد زیرساخت‌های مناسب فرهنگی کمک‌ می‌کند افزود: با فراهم‌سازی زمینه‌های تعامل افزون‌تر و رایزنی با مسوولان استانی، به تحقق این امر کمک‌می‌کنیم.

مدیرکل کانون استان گیلان نیز طی این نشست به اهداف شورای نظارت بر ساخت، تولید و توزیع اسباب‌بازی درکشور پرداخت و با تبیین این موضوع که حمایت از طراحان و تولیدکنندگان کشور و هم‌چنین عرضه‌ی محصولاتی متناسب با اصول اخلاقی و با تکیه بر آداب، رسوم و باورهای دینی و اسلامی، از جمله اهداف این شورا به شمار می رود، بر ضرورت همراهی تمامی دستگاه‌های فعال در این حوزه تاکیدکرد.

اسفندیار ضیائی درعین حال حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شورا را زمینه ساز ارایه‌ی طرح‌های مناسب ایجاد فرصت‌های تازه دراین عرصه توصیف‌کرد و این امر را از رسالت‌های این مجموعه فرهنگی درمسیر کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی مخاطبان بر اساس آموزه‌های ایرانی و اسلامی دانست.

بنابراین گزارش، در ادامه این نشست که در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صورت‌گرفت، دوطرف  با استقبال از برگزاری نشست‌های آتی، بر لزوم فراهم‌سازی زمینه‌های لازم برای دیدار با تصمیم‌گیرندگان این حوزه و امضای تفاهم‌نامه‌های دو و چند جانبه در سطح استان تاکیدکردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =